Máte v plánu pustit se do podnikání a mít vlastní e-shop? Co by vám měla nabídnout společnost, která se zabývá tvorbou těchto projektů a realizuje online marketing v Brně?
Uživatelsky přívětivý – tomuto termínu se přezdívá UX, tedy „User experience“, a ve finále to znamená, že bude e-shop sice ve vlastnictví firmy, která zboží nabízí, ale s e-shopem budou pracovat zejména koncoví zákazníci, co zboží nakupují. UX designér, tedy tvůrce e-shopu, není ve snadné situaci, protože musí vyhovět jak požadavkům vlastníka e-shopu, tak i předpokládanému zájmu klientů, jejich orientaci a navazujícím aspektům v dané problematice.
Webdesign – navrhnout vzhled e-shopu, aby byl snadno ovladatelný, a zároveň poutavý, zajímavý, originální, a aby dokázal zpracovat požadavky zákazníka rychle, v reálném čase, není vůbec snadné. Vývojáři navíc musí sledovat soudobé trendy a technologický pokrok, aby bylo řešení funkční a konkurenceschopné.
Responsivní řešení – tento výraz znamená, že se webová stránka či e-shop korektně zobrazí na všech koncových zařízeních, která lidé mohou teoreticky vlastnit. Někdo nakupuje přes mobil, někdo dává přednost notebooku, jiní lidé surfují po Internetu ze stolního počítače nebo z tabletu. Responsivní řešení by se mělo přizpůsobit všem velikostem výstupního zařízení se všemi druhy rozlišení zobrazovaných bodů.
SEO – můžete mít fantastický web a e-shop, ale jestliže o vás nikdo neví, budete v něm nakupovat zboží leda tak vy, vaše rodina, příbuzní a známí. S e-shopem se musíte dostat do popředí, musíte být zkrátka vidět, uvědomte si, že výrobky či služby, které nabízíte, může na trhu prodávat deset, dvacet, padesát firem, jako jste vy.
Redakční systém s technickou podporou – samozřejmostí tvorby webu a e-shopu by měl být prověřený a spolehlivý redakční systém a spolu s ním i případná technická podpora, je-li to zapotřebí. A co by mělo být nepsaným pravidlem, je lidský přístup, s obrovskou dávkou empatie, a jednání se zákazníkem ve stylu „rovného s rovným“.